Muuuuusiiik

Nu har Manda tjatat på mig om att jag ska blogga, så nu får ni ett kort inlägg, för jag ska strax gå. Idag har jag kämpat med magont och skola C: Fast jag har skrattat bra mycket, som vanligt! 8D Efter skolan så åkte jag, mamma och pappa in till Hällefors och firade en som har fyllt år, det var skittråkigt C: Men som tur var så var vi inte där så länge! PUH.
Jag har kommit på att jag har väldigt varierande musiksmak! Det här är två av dom absolut bästa låtarna som finns, enligt mig, och dom är ju inte speciellt lika varandra, ellerhur?



Man kan väl säga att jag har ganska blandad stil ^^'
Nu ska jag gå och göra något annat, för det svider i ögonen >.<
PÖSSPÖSS


Kommentarer
Postat av: Putte

Tack sanna <3:D

2009-12-07 @ 20:23:08
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Varför går det inte? :'CC <33

2009-12-07 @ 22:36:40
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0