Jag känner mig lite oseriös ^^'

Nu har jag och Såfia suttit och nördat massa spel i några timmar typ O.O Och jag har förlorat och förlorat.. Tills vi spelade sänka skepp 8D Det var jag faktiskt ganska bra på C': Nänä.. Jag skryter inte alls, men ni vill nog inte möta mig i sänka skepp! Phahahahaha! Okej, förlåt, jag ska sluta. Det här blir ett lite rörigt inlägg eftersom jag börjar bli ganska trött och det snurrar i huvet på mig ^^' Men ett lite oseriöst inlägg har väl ingen dött av?
Vetni?
Förut kom jag och tänka på några gröna byxor som jag har.. Dom är skitmysiga, men jag har typ aldrig använt dom ;'o jag ska se om jag hittar dom, imorgon, för just nu orkar jag inte resa mig från sängen, då kommer jag väl typ ramla ihop C': Hm.. Jag undrar varför jag inte går och lägger mig.. Hm, konstigt.. Det ska jag göra typ snart! Eh, jag gissar att senare idag kommer jag be om ursäkt för det här inlägget, eftersom det egentligen inte betyder någonting.. Så.. Eh, ah.. Nä, nu måste jag nog sluta innan ni tröttnar på mig och mina flamsiga inlägg helt! ^^' Godnatt iallafall för er som är vakna, typ ingen?
Vi hörs senare, då lovar jag att jag ska vara mer.. Normal? :3 Det ska iallafall komma bilder på mina gröna Alladin-byxor om jag hittar dom 8DD Dom ser verkligen ut som Alladins byxor, ni ska få se! Godnatt..


Efter ett oseriöst inlägg krävs en oseriös bild!





-sofia,jagkommerochhemsökerdigochdinglassochdinakola
ödlorochdinmjuuuuuuukaochstudsigasoffaochalltdetfinaduharhosdig.jag
saknardig;__;♥




Så fin bild som Soffa har gjort 8'D Riktigt skickligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0