Helloo♥

Hur är det med er idag? :)
Med mig är det bra! Har varit en söndag då jag inte orkar med något, så jag har inte gjort nåt speciellt idag, bara varit hemma och sådär (: 
Men jag har något ruligt att visa.. Klicka här och spola fram till 01.47! Där finns något skitkul, jag lovar!
Pappa var i stan förut, och hade med sig Romerska Bågar hem, aah ♥ Dom är så goda ^^



Gillar ni dom? 8D
På onsdag har jag Engelskaprov, det brukar ju gå ganska bra, men det är bäst jag pluggar lite till det iallafall! På torsdag ska jag till frisören och permanenta mig igen! Håret har ju växt så det är helt platt längst upp xD Jag måste köpa julklappar någon dag också! Jag har några tankar om vad jag ska köpa till några, men inte alla D8 Höh.. Jag kommer få problem känns det som, eftersom jag oftast väntar med det jag måste göra till sista minuten, jag lär mig aldrig att göra saker i tid!


Kommentarer
Postat av: Såfia

Romerska bågar smakar skumt D:



BÄST LÅT VAFAN <3333333

2009-12-06 @ 19:55:23
URL: http://placeyourbets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0