Hej, jag hatar dig.. Och dig!

 Hallowa!
Hur är det med alla fina? :) Med mig är det väl ganska bra! Jag slutade mycket tidigare idag, för jag blev klar med uppgifter i svenskaboken C: Och det var verkligen utan fusk också.. Jomen, jag ville ju bara sluta (a' Sen kom Idas pappa och hämtade oss och skjutsade hem oss :D
Och jag måste berätta att jag har världens sämsta lärare. En i min klass hade med sig en film idag, det handlade om en bög eller nåt ^^' Och helt plötsligt så kom vår lärare på att vi inte fick se den, för den kunde vara snuskig ;'o

Vi: Men vi vill se den!
Lärare: Nej, jag vet inte vad den handlar om.
Vi: Läs på baksidan! Är det för att det handlar om en homosexuell?
Lärare: Jamen den kan innehålla snusk!
Vi: Men.. Den är ju från 11 år .___.
Lärare: Det spelar ingen roll!

Så vi fick alltså inte se en film, från 11 år, eftersom den kunde innehålla snusk. Seriöst!? Det var en komedi ._.





Kevin, han pratar så fint :') <3




Ida :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0