Godmorgon?

Kan man verkligen säga så vid den här tiden..? Men jag vaknade iallafall för ungefär en halvtimme sen! Då gick jag upp och borstade tänderna och så, men sen satte jag inte på mig kläder o'; Så jag tror jag går runt i pyjamas ett tag tills jag ska duscha 8D Det gör väl inget? ^^' Jag ska ändå bara ta någonting att äta nu, och sätta mig och titta på den andra dvd'n av Idol 2008, det var nämligen två dvder! Aaaah, jag älskar Kevin!







Jag tittade klart på disc 1 inatt, så nu tar jag och börjar på disc 2 ;)
Hoppas alla får en bra nyårsafton!


Kommentarer
Postat av: Snoop Dog

HAHAHAHAHAHA, jag trodde det stod 'Tuttade på Kevin' 8DDD

2009-12-31 @ 23:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0