Ett år..

Idag är det exakt två år sedan Kevin kom till Sverige.
Exakt ett år sedan han vann Idol 2008.
Exakt ett år sedan jag började älska honom.
Jag förstår inte hur jag inte upptäckte hur bra han är redan på hans första audition, men nu vet jag. För ett år sedan förstog jag hur mycket talang han har, och vilken bra människa han är. Och det är jag så glad för. År 2009 har varit så otroligt bra, inte bara för att Kevin kom in i mitt liv, utan andra saker också, men till stor del beror det på Kevin. Jag är så glad för det.

Någon gång mellan 22.20 - 23.00 ungefär, för exakt ett år sedan hände det här.
Vilken känsla. Det här klippet ger mig rysningar!




♥ETT ÅR!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0