Året 2009!

Jag kommer sakna 2009 så otroligt mycket. Det har varit det bästa året i hela mitt liv. Det har hänt så mycket bra, jag har fått nya vänner och träffat dom!

Jag har fått en Idol som betyder väldigt mycket för mig (egentligen närmare slutet av 2008) och jag har träffat honom en gång och sett honom två gånger tilljag har haft otroligt roliga dagar med alla mina vänner bl.a. flera shoppingdagar ;)jag har varit i Ullared med en nära vän och sen varit i Falkenberg på teatern och träffat massa kola personerJag har åkt till Åland, men det gör jag ju varje år så ;pJag har fyllt tonåring!Jag har varit i Stockholm två gånger! ♥

Och massa mer saker! Jag kommer verkligen sakna året, men jag ser fram emot nästa år och ska försöka göra det lika bra som år 2009!
2010 HERE WE COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0