Hanna&Ida&julklappar!

Nu är jag hemma och kan blogga! Jo, jag kom ju hem igår, men då var klockan halv 11 ungefär, så då somnade jag direkt, så då gick det inte så bra att blogga.. Hehe.. Men nu gör jag det iallafall.
Jag, Ida och Hanna har haft det jättekul! Vi har kollat på filmer, och skrattat ihjäl oss. Och så har vi raggat upp 60-åriga gubbar på kamrat! Det vart väldigt intressant. C: Sen igår åkte vi till Örebro vid 2, och var där ungefär halv 4. Och det var verkligen iskallt! Vi höll på att frysa till små isbitar och ramla ihop, och så ar det jättehalkigt på vägen så vi höll på att ramla flera gånger, men vi lyckades att bara halka till lite! 8D
Så gick vi och åt buffé på Pizza Planeten nästan direkt för vi var så hungriga. Det var jättegott, olika pizzor och tacos ♥  Sen gick vi till olika klädaffärer, och Claes Ohlssons! Haha, men vi letade faktiskt julklappar..
Så gick vi in på en affär som hette Parfym Pia, världens bästa namn, right?, och där hittade Hanna en duschkräm som luktade sååååååå gott.. Jag blev förälskad direkt och sa att jag önskade mig den i julklapp (a'. Och så köpte hon den till mig, så jag fick spela överraskad när jag öppnade den, men det gjorde inget. Jag blev överlycklig ändå C:



Önskar att man kunde lägga in lukter på bloggen så ni också kunde få lukta.. Mwaah.. ♥ Sen så fick inte jag följa med in på Glitter :C För Ida skulle köpa julklapp till mig 8D Då satte jag mig på någon gul sak.. Så kom det två störande ungar bakom mig och höll på att klättra >.<' Men sen när Ida och Hanna kom ut från Glitter så gick jag och Hanna in igen.. ehe.. Och så köpte jag ett diadem med en vit ros på till Hanna C: Ja, nu är jag för noga med alla detaljer, men skitsamma!
Bussen hem gick fem i halv 9, och när klockan var 6 så stängde alla affärer D8 Så då hade vi 2 och en halv timme på oss.. Så vi gick och fikade, där hade dom världens godaste jordgubbscheesecake.. ♥ Efter vi hade fikat gick vi och kollade om det fanns någon bio att se, men det gjorde det inte.. Eller, jo det gjorde det, men om vi hade kollat oå någon hade vi missat bussen, och blivit av med alla pengar vi hade typ. Så vi köpte godis, och bytte julklappar istället :D Ida fick nagellack av Hanna, och Idas julklapp som hon fått av mig låg oöppnad hemma hos Ida,  Hanna fick diadem av mig, och jag fick duschkräm av Hanna, och så fick jag väääärldens finaste halsband av Ida! Det är så jättefint C': ♥ Jag är kär.



Så hittills är jag jättenöjd med alla mina julklappar ;)
Det var ungefär dom dagarna! Har varit sketsköjj :D ♥


Kommentarer
Postat av: ida

jaa de va as kul! :D

wiiiee <3

2009-12-20 @ 19:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0