DÖD RÅTTA I MITT RUM! ;oooo

Gaaah! Jag städade nyss upp lite i mitt rum, och längst in i ett hörn där det bara låg massa skräp typ (o.o') helt plötsligt känner jag något mjukt och lent med päls! Jävlar vad rädd jag blev xD Jag trodde verkligen det var någon död råtta eller något, men efter ett tag så kollade jag noga, då såg jag att det var det här lilla fanskapet!





Ett mobilsmycke .__.
Usch, vad läsk.. Jag är inte rädd för råttor eller möss eller något sånt, men inte så trevligt att ha en död råtta i rummet, va? Men som tur var var det bara den där lilla saken 8'DD

Just nu sitter jag och några till också spelar Robinson. Vi är typ helt beroende! ^^' Men det är ju kul vafan o';


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0