Det är måndag, och det är LOV!

Hallo!♥
Nu ska jag alldeles snart gå och äta frukost, nej jag har inte gjort det än! Jag vaknade vid 11 ungefär, och sen dess har jag kollat lite på Vänner och bara försökt njuta av lovet :D Och det ska jag fortsätta med. Senare idag ska vi pynta granen här hemma och jag måste slå in alla mina julklappar.. Det är några stycken (; På onsdag åker vi till Västerås till min morfar och ska fira jul, det gör vi varje år! Men det här året ska farmor, min låtsasfarfar Anders, min morbror och min farbror vara med också. Så det blir kul :) På juldagen åker vi hem till farmor och sover över där en natt också. Det gör vi nästan aldrig, så det blir kul! Ja - jag tar med mig datorn, så det blir lite bloggande också!
Nu måste jag äta, börjar bli väldigt hungrig.. Hoppas alla får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0