Bilder!

Hallo hallo! Nu är jag äntligen hemma igen! Eller jag kom hem vid 3, men då dansade jag, och åt, och spelade Guitar Hero och SingStar 8D
Tänkte lägga in lite bilder på det jag har fått C':



Jag vet att jag ser helt drogad ut men skitsamma, det är kläderna som är nya och fina! ^^



Världens finaste tryck 8'D



Och världens snyggaste


Jättesöt ljustake med tomtar med för stora mössor!♥





Vaniljparfym!♥♥♥♥♥♥ Som luktar sååå gott!



Fick skyddsängel av farmor C':



Hihi! Den ska jag nog se snart (; Bäst vafan! ♥

Det är bara lite av det jag fick, men jag kan ju inte lägga upp bilder på allt, jo kan kan jag väl men.. Jag är för lat för det ;__; Vad har ni gjort i jul och vad har ni fått? ^^
♥ Det är inte en så jättebra bild på dom, men jag har ingen annan ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0