Äntligen klar!

Är äntligen klar med permanentningen! Det tog exakt 2 och en halv timme, men man fick ju håret tvättat och masserat 8'D Jag blev jättenöjd iallafall. Bilder kommer senare. Igår var det jätteroligt när Ida och Nun var hemma hos mig! Vi spelade massa spel, och skrattade hela tiden! Vi spelade "Vi i femman" och tyckte frågorna var jättesvåra, och vi går i sjuan! o; Sen spelade vi "Geni"-spel, från 7-10 år, och vi tyckte vissa frågor var svåra där också! Men Ida var faktiskt smart och duktig C: Vi tittade också på film och sa att vi skulle ta massa kort, men det blev inga :( Jag slutade halv 1 idag, så mamma hämtade mig och vi åkte och köpte julklappar innan vi åkte till frisören 8D OCH VET NI?!!?!??! Jag ska förmodligen åka och se HSM igen i Januari, i Karlstad 8D gud vad glad jag är <3 Hoppas verkligen det blir så :] Jag tror det! Nu köpte mamma nyss pizza och det ska vi äta när vi kommer hem, jag är skithungrig! Bloggar mera sen från datorn, med bilder! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0