Aladdin!

Hallo!
Här sitter jag och sjunger på 'Walking in Memphis". Jag gillar Calle Kristianssons version 8'D



Förlåt för det wierda inlägget inatt förresten! Men jag vet inte, ni kanske tycker det är intressant att läsa sånt? o.o' Vad vet jag? Men i det oseriösa inlägget pratade jag om några gröna byxor, och jag hittade dom förut 8D Och dom påminner verkligen om Aladdinbyxor o'; Dom är riktigt fula, men jättesköna iallafall!




Så, vad tycks? Snyggsnygga eller vad? Nämen dom är riktigt sköna iallafall ^^'
Idag var jag ute lite och skottade snö C': Jag är inte särskilt duktig men jag försöker iallafall! Hehe.. xD Det är riktigt mycket snö här, flera flera decimeter, det är så fint 8D
Nu ska jag gå och göra något tråkigt, hejdå!♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Aw, Sanna ger spännande smygreklam på min blogg :'3

Saknar dig också hjärtat :c <3 Gungbrädan ftw! x'D

Ps, sääxiga byxor 8D

2009-12-28 @ 18:02:46
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0