~18.16~

Hello alla barn!
Hur har ni haft det idag då? Själv har jag haft det.. Både roligt och tråkigt! Vi hade inga lektioner i skolan idag, så först hade vi en frågesport, och jag, Ida och Nun vann 25 kronor 8DD Och dom andra lagen fick typ 5 kronor var! För vikarien hade glömt att köpa godis så vi fick pengar istället! Sen skulle vi gå till kyrkan och titta på Luciagrejs, och våran vanliga lärare, Elizabeth, hade sagt att vi skulle mötas i skolan och gå till kyrkan tillsammans, men hon kom aldrig så vi gick ändå. Och när vi kom fram dit så stog hon där och klagade på att vi var sena ;'o Hon är så läskig.. Men Luciaframträdandet var väl fint, lite konstigt, men fint. Sen när vi kom tillbaka till skolan fick vi städa DD8 Jag och några till suddade en tavla, det var sjukt jobbigt! Men det gick. Men tillsist fick vi iallafall fika 8D Fast det var inte världens bästa, men ändå. Efter skolan gick jag, Ida och Hanna till biblioteket, det var intressant, för vi fick chips av Idas pojkväns syster. Mwah! :D
Jag funderar på att göra en videoblogg med mobilen, eftersom jag nu kan lägga in filmer från mobilen och sånt, med hjälp av enn program som Ida laddade ner åt mig när hon och Nun var här, danke C:
För några dagar sedan fick jag ett brev på posten, från Såfia! 8D En julklapp som jag inte får öppna förrän på julafton, men jag vill heller inte öppna tidigare.. Hmm.. Undrar vad det är i..


Glöm inte att titta på Idolfinalen sen, Kevin kommer säkert vara med! :D
Men nu ska jag ta och sjunga den här låten;




Bloggar senare, pysspyss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0