Videor!

Hejsansvejsan! Hanna åkte hem för några timmar sen, men hennes mamma fick inte igång sin bil, så vi andra fick hålla på och butta fram den x'D Men det gick tillslut!
Är bara tvungen att lägga upp den här, det är en hälsning till mina närmaste vänner♥



Sen vill jag lägga upp en till på min Idol, ;) Inte Kevin, nej när Jojje sjunger i Doobidoo, jag vet, han kanske inte ska sjunga på heltid, men jag gillar något med hans röst! :D Det är en speciell röst.. ;) Och han är duktig på gittar ;o Gillar speciellt i början ;)



Och Erik Hassle, jag har typ bara hört Hurtful, men han är förjävligt bra!


 

Och en sista, som Såfia och Amanda sjunger, är det inte sååå fint?♥




Gah, älskar dom här videorna, fast inte den första x'p
Öhm.. Jag har liksom spelat in när jag sjunger och skickat till Såfa, det låter ju.. Bra.. *host* Jag fattar inte hur jag kan låta mig själv göra det! Äkta självmord! D':
Gööh, imorgon fyller jag åår! Så nu ska jag fortsätta blåsa ballonger, man växer aldrig ifrån ballongerna ;) Kolla mitt fina ballongkonstverk, HAHA, min humor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0