.

Göh, igår orkade jag verkligen inte datorn alls. Konstigt nog satt jag inte alls vid datorn igår, först var det ju skola, den var väl som vanligt, sen så var jag och Ida med Dai, en kompis som jag kanske inte har nämnt? Vi gick hem till honom, och han har världens sötaste lillasyster, jag lovar! Verkligen, hon är typ skiiitgöllig! Sen gick vi lite på stan, och sen till bibblan till dom stängde. Sen kom det massa folk, som vi gick på bio med som inte var planerat xD Och justdet! Vi åt pizza också! Haha. Filmen var bra, men inte den bästa Beckfilmen. Och jag applåderade när Ingvar Hirdwall kom! 8D Becks granne alltså. :D Det var inte mycket folk där, men det gör ju absolut inget;) 
Idag då? Skola som vanligt, hände inte så mkt. Men helt okej dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0