Rubrik?

Idag väckte mamma mig klockan nio, men jag bad om att få sova i 5 minter till, så fem över nio kom pappa in tillbaka och väckte mig! Haha xD Vi skulle ju in till lasarettet med morfar, sen åkte pappa och jag in till ett köpcenter och kollade efter jackor, men ingen affär hade vinterjackor, dom har inte kommit än. Men jag köpte iallafall gympakläder på Stadium, orkar tyvärr inte ta kort, eller jag orkar ta kort, men inte ta på mig kläderna x'D Men iallafall, sen skulle jag köpa ett par badshorts, men då var mamma och morfar klara så vi var tvugna att hämta dom, så hon i affären la undan shortsen tills imorgon, då jag ska köpa ny bikini också! :'3 Nu kan pappa ringa när som helst för han, jag och min farbror ska ut i affärer igen! :] Men till dess ska jag sjunga med Såfia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0