Stackare!

Herregud vad jag tycker synd om mamma. Hon har ju bruten fot som ni vet, och idag, stukade hon lilltån i kryckan så den är alldeles lila D': Plus att vi fick översvämmning i badrummet förut, då halkade hon mitt i allt vatten! Med sina fötter. Shiet, stackars henne! ;'o ♥
Annars idag? Skola som vanligt, på matten lyssnade jag ingenting, för läraren pratade bara! :'3 Inget inressant. Sen tvingade min SO lärare oss att ha SO i en och en halv timme ;o Vi skulle egentligen ha i 60 minuter, orkar inte förklara hur han fick det till en och en halv timme men, det var ett helvete iallafall. Annars hände det inte särskilt mycket.
Nu ska jag gå ut och se hur det är med mamma, ha dt bäst!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0