Snälla, glöm inte

att rösta på den bäste av alla bästa på labyrint! Kevin har halkat ner på en 20'e plats och vi vill ju verkligen ha honom kvar på listan! Eller hur? rösta rösta rösta rösta! Snälla? (a Det vore verkligen jättesnällt om ni ville rösta på honom, och ni får heller inte missa Kristallen imorgon, Kevin ska vara med i öppningsnummret! Så kolla på Svt 20.00 imorgon, ett måste! 8D
Jag vill också tacka hans söta tjej Sofia för kommentaren på bloggen, haha ;) Man blir ju såklart jätteglad! (: En av världens bästa tjejer jöh! ='D Du är värd Kevin, verkligen. Ni är det sötaste paret, alltid!♥



Folk frågar mig varför jag gillar Kevin så mycket.


Brukar jag säga, men det är för att det inte finns någon förklaring. Det är bara det att han är underbar, och om jag ska börja förklara varför jag gillar honom så jävla mycket som jag gör, så får jag antagligen sitta i en halv dag och berätta hur mycket jag älskar honom och hur mycket han har gjort för mig. Och om jag gör det har jag snart inga vänner kvar, jag skulle ha dödat alla eftersom jag skulle prata så, hah! Så det tänker jag inte riskera. Men, jag borde inte säga "jag vet inte" , för det kanske jag gör egentligen? Jag har bara inte kommit på ännu vad jag ska säga. Vad finns det att säga? Han är den bästa killen av alla, jag lovar. Den bästa av alla som finns. Och Sofia är också så söt, som följer med honom på alla hans spelningar, och hjälper till och jobbar och fixar där. Jag har helt enkelt inte kommit på vilka ord det finns att beskriva med, hur jag ska beskriva hur jag känner, för det finns inga ord, det finns inga ord som kan beskriva känslan jag har. Det är bara när dom som frågar själv känner så någon dag, då kan dom förstå vad jag pratar om. Inte nu, och jag kan helt enkelt inte hjälpa dom heller, eftersom jag själv inte kan förklara, det går bara inte. Jag älskar Kevin, så är det bara. Jag älskar hans röst, hans personlighet, att han är så omtänksam, så begåvad, så underbar och så kan jag fortsätta oerhört länge, men inga ord kan någonsin få folk att första hur jag känner. Och jag kan ju inte säga att jag är kär, eftersom det inte är sant, även om det låter så ibland. Jag får helt enkelt vänta och se om det kommer upp några ord som kan beskriva mina känslor, men det vet jag att det aldrig kommer göra, för det här är så starkt. Inte ens allt jag har skrivit nu kan få er att förstå! Jag vet, jag babblar om samma saker om och om igen, men det går bara inte att sluta skriva ibland.. Jag vet inte varför, men så är det bara. Det är konstigt, jojagvet, men.. När man älskar någon, är det svårt. Det är så otroligt starkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0