Skit.

Idag var väl en vanlig, tråkig skoldag. "Ruligt".. Men, jag överlever väl. Första tyskalektionen för året,jag ska verkligen försöka lyssna bättre på tyskan! Det behövs om jag ska få några betyg alls utan att fuska! Jaja, jag löser detta! ^^
Nu ska jag alldeles snart ringa till Melinda, det blev inget sist :C Och typ för en halvtimme sen pratade jag med Såfia i telefon, och vi sjöng, haha, det gick ju bra xD Flummattacker hela tiden (a'
Och imorgon börjar jag 20 över 9, "sovmorgon", men jag kommer komma till skolan ungefär kvart i 8,eftersom man måste passa den jävla bussjäveln! Skit. Varför måste man åka buss till skolan? Så vad ska jag, Ida och Hanna som också åker med den bussen göra i en och en halv timme i skolan? Pisshuvve.
EHEH, förlåt, lite dampryck där bara^^

Jag måste fråga er en sak, och ni måste svara! Snälla! Vad tycker ni är intressant att läsa om? Jag behöver tips så min ska bli lite roligare, det är väl inte särskilt kul att läsa om vad jag gör varje dag bara? Det förstår jag. Så vad tycker ni är roligt att läsa om? Eller se för bilder? Just nu behöver jag verkligen höra vad ni tycker! :)
Nu ska jag ringa Melinda! >8DDDDDDDD

Kommentarer
Postat av: Såfia

Vårat samtal var ganska leskigt 8D

2009-08-24 @ 19:25:46
Postat av: Såfia

Det var inte särskilt mycket sjungande xP

2009-08-24 @ 20:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0