Såfa igen.

Idag har vi typ lajk. Gjort massor. :33 Jag vaknade typ halv  tolv och satt i en kvart och grubblade på hur jag skulle väcka sanna. Jag bestämde mig för att köra kuddkrig, och lajk kastade en hjärtformad kudde på henne. Sen låg vi typ och mumlade yrvaket i en kvart och gick sen upp för frukost. Sen satte vi oss vid datorn, och när vi var klara där gav vi oss ut på upptäcktsfärd längs sannas grusväg. Vi försökte skjutsa, det gick väldigt bra. Sanna hoppade av i farten för hon tyckte jag bromsade för lite. Eheh. Vi tog typ leskiga kort och spelade typ in musikvideo, men det slutade med att jag försökte bevisa att det fanns kycklingar i djungeln. EHHE. Jag är så otroligt normal. Vi har knarkat kevin. Sen åt vi typ hamburgare och sen åkte vi in till filipstad. Där skämde jag typ ut sanna genom att sjunga "pedofiler är vi allihopa allihopa allihopa". 8333 Och vi sprang typ in och ut på copp extra flera gånger. i kollade efter porrtidningar men hittade bara en leskig film som hette "Spermaharen". Ja, jag har kort som bevis! 8DDD Eheh. Och sen sjöng jag typ en leskig låt, och då typ glodde en gubbe med rullator på mig och jag typ klistra på ett leende och bara "HEJ!! :DDD" Han *nicka leskigt* sen gick vi till statoil. De är leskigt dyra. Och sannas skola är typ värsta kol. Sen när vi skulle in på bion var det typ en gubbe som höll upp dörren och sa typ "DAMERNA FÖRST!" och vi bara "ehehe, okej" sen kom det en dörr till, han "DAMERNA FÖRST HÄR MED!" och vi "EHEHEH". Sen typ innan bion började var det typ några leskiga killar. Jag har beundrare i filipstad. 8DD De typ lajk "Öhö...öhööö....*försöka få kontakt med såfa*" Sanna "Jag tror de vill dig något?" jag "ehehe, *göra leskig msnsexigsak*" *kolla åt deras håll* De "Har du typ någon syster/bror?" jag "ja. *försöka hålla tillbaka skrattattack*" de "Ööh... Vad heter den?" Jag "Björn *få skrattattack och vända mig mot sanna och dö av skratt*" De "vad saa hooon?" *såfa dö av skratt* Sen typ filmen börja. Det var sommaren med Göran. Den typ var lajk bra. 8DD Vi dog av skrattattacker flera gånger. Peter magnusson leskig. AnneAl *försöka hindra skrattanfall* *misslyckas* HAHAHA.

Sen typ lajk vi åkte hem till sanna. Och bestämde oss för att äta pizza (mot 60 situps i timmen). Vi körde 60 innan maten och båda mådde typ ganska illa när vi ätit. Sen kollade vi på en asbra film, som typ var tecknad och oseriös. Vi typ dog åt de små gröna sakerna. Sen gjorde vi 60 situps till, och kollade en ny film. Linas kvällsbok, HAHA. Eh, ja. Sen dog vi typ och gjorde bara 40 situps, och sanna typ blev jätte illamående och sprang till toan. :3 Jag snodde dator. Nu hon typ knarka kävin. Eheh. Nu ska hon typ blogga på min blogg. Läs typ och kommentera. :3 Aja. Nu sanna typ snart kill me. Vi typ seees. :DDD
/Såfa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0