Morning!

Nu vaknade jag alldeles nyss, ställde egentligen klockan på kvart över 10, men ehe.. Så gick det med det! Jag gick till köket och mamma hade skrivit en lapp, hon är i Filipstad och handlar. Hoppas hon köper födesedagspresent till mig! 8D MOAHAHHA, det hoppas jag alltid xD. Hon ska iallafall köpa en ny ram till 3D-bilden, för annars går det inte att få upp den på väggen D': Och jag hoppas Hanna inte kommer alltför tidigt, för jag vill hinna klart med allt, med min nya vägg alltså, få upp alla bilder och fixa så som jag vill ha dom. Jag fick även ett gratulationskort idag också, från Göta. Henne har jag inte träffat på.. 8 år kanske! Och hon håller koll på min födelsedag! ;'o omg, snacka om att man blir glad♥ Herregud.. Igårkväll gjorde jag, Manda och Såfia situps, vi hade en tävling, vem som kunde göra mest. Först ville bara jag och Manda, hon kom till 100 och jag till 130, då skulle såklart Såfia slå mitt rekord! 140 för henne! Så idag eller imorgon ska jag slå hennes rekord :333 undrar hur det kommer gå. Ni får heja på mig! 8'D
Nu ser jag hur löven ramlar ner för träden utanför, det börjar verkligen bli höst.. Usch! Jag vill ha sommar-värme!♥ 
Jag har också kommit på hur jävla mycket Hello Kitty saker det finns! Herregud säger jag bara.. Det är verkligen populärt! Mobiler, paraplyn, väskor, datorer,

 

Källa!






Källa!


Så om ni är intresserade av Hello Kitty-saker, eller kanske bara vill titta på vad som finns så kan ni bara trycka på 'Källa'.
Nu ska jag gå och fixa mig och äta något litet, äter inte särskilt mycket på morgnarna. Ha det så fint allihopa!♥



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0