Morfar.

Nu är jag hos morfar, har varit här i några timmar nu. Men när vi kom till Västerås åkte jag och pappa in till MediaMarkt, skulle kolla vad det fanns för mobiler, men jag hittade inga. Istället köpte jag två filmer 8D Dark Water & The Last Call tror jag den hette. Sen så har vi ätit smörgåstårta från igår. Och förut var vi ju hos farmor, där fick vi massa goooda mackor! Kärlek till henne♥ Imorgon ska vi typ ut i affärer, jag, pappa & min farbror, jag ska liksom köpa en jacka till vintern.



Den här tycker jag var snygg! Men tror nog inte den finns här i V-ås. Men här hittar ni den.
Koola Anna, ett klädmärke vars namn jag gillar ;) Det är väldigt kolt. Men dom har kläder som jag gillar, och även sånt jag inte gillar. 
T.ex. den här klänningen tycker jag är jättesnygg:



Medan den här är helt klart förjävlig.. YUCK.  (Ta inte illa upp nu om du har en sån här!)



Jovisst, alla märken har kläder som man gillar & inte gillar, men skitsamma! Haha. Ni kan hitta kläder från Koola Anna här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0