Lite bilder :)

Det blev bara finare och finare väder idag, så jag gick ut för att ta lite kort att lägga ut på bloggen. Vad tycker folket? ;)

 





Den sista bilden tycker jag ser ganska cool ut, med molnen. ;p
Nu försöker jag få tag på Hanna, eftersom vi kanske ska va imorgon, men det kan ju inte bli något om vi inte får tag i varandra! Men det löser sig nog ;) Förut pratade jag också med Manda & Såfia i telefon, dom har ju träffats nu : D Grattis :) Jätteroligt! Nu är jag inställd på oktober, då jag ska träffa Manda och gå på musikal med henne. :3 <3 Det var typ ååååår sen jag pratade med Manda ;o men nu har jag! :D Nu måste jag fråga än en gång, någon som vet hur man kan ladda ner alla Ivan Boring? GAH, jag är desperat!! Och så har jag bestämt mig för att lära mig hur man fixar en header, inte för att min header som jag har nu (som Manda har gjort) är ful eller så, den är jättesöt! Men, jag vill kunna göra egen, och all design och såntdär:) Får se hur det kommer gåå.. Nähej, nu måste jag duscha! Ni får har det så bra till nästa gång ;) Pussochhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0