Klar!

Äntligen klar med Melindas grej! Jag tänkte först lägga ut en bild på det, men det kanske inte är så smart, vem vet? Hon kanske går in på min blogg idag eller imorgon? Men, imorgon..♥ Tur att vi äntligen har ACC i bilen, annars hade jag dött av värmeslag. Jag menar, 10 timmar utan ACC? *död*. Men som tur är kommer jag att överleva C:
Jag måste gå upp klockan 5 imorgon, för jag ska duscha och såntdär. Vi måste åka senast 7, då är vi framme hon Melinda runt 2! Det är för sent enligt mig, jag ville ju åka typ 4-5 egentligen.. Men det hade jag aldrig fått! Nu ikväll ska jag måla naglarna, det är ett måste. Det blir blå färg tror jag♥ Jag typ gillar blå. Och vit♥ Och jag gillar det här hjärtat mycket också♥ Jaja, sen när jag är färdig med naglarna måste jag sova, så jag överhuvudtaget orkar röra mig imorgon. HAHA, en fluga krockade nyss med dataskärmen x'D Det såg ganska ruligt ut.. Jomenjagvet, jag har sämsta humorn!
Jaja, det kommer ett till blogginlägg imorgon innan avfärden. Kan inte mobilblogga eftersom jag inte har några pengar, men gratis sms :3 Jag tror jag går upp lite tidigare än 5 imorgon, dels för att hinna blogga och dels för att det finns saker att göra imorgon innan vi åker. Ska bli så jävla kul!♥ Men, jag har ju inte fattat att det är sant än, jag har väldigt svårt för att förstå att såna här saker händer, på riktigt!




Ni får ha det så bra alla, godnatt♥ /även om jag inte ska sova än men.. skitsamma 8D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0