Jag river sönder..

mina älskade "Vänner"-bilder! Förut var jag ju helt besatt av serien, men här ser ni beviset på att jag är helt över dom! 8D Inte för jag ha rnågot emot dom men ändå xD Jag kan bara säga, sådär kommer jag AAAAAAAAAAALDRIG sitta med mina Kevin-bilder, jag lovar. Om jag gör det så får alla som läser min blogg 20 kronor! Seriöst.



Och jag glömde berätta förut! Mamma har brutit foten ;'o hon brukar få ont i foten ibland, riktigt ont. Men den här gången har det hållt i sig väldigt länge, så idag var hon och röntgade sig, och det visade sig att den var bruten! ;'o Jag typ dog när hon sa det! Göh. Stackars henne! Men det ska läka av sig själv nu bara, för det hade redan bärjat eller ngt ;s jag fattade inte riktigt allt xD

Kommentarer
Postat av: Såfia

Stackars mamam D8 Hälsa att hon ska krya på sig D8

2009-08-24 @ 20:07:36
Postat av: Amanda

HAHA. Omg xD



Innan du sa det där med att du aldrig skulle göra så med Kevin bilderna så blev jag ju typ as rädd DD8



..MEN 8DD ..



Du sa att Michael Jackson var heatre än Kevin borg >8DDDDDDDDDDDDDDD

2009-08-25 @ 08:08:17
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/
Postat av: Amanda

Och föresten!1!!111!ett



Stackars mamma :/

Hoppas hon blir bättre!

2009-08-25 @ 08:08:59
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0