JAG GLÖMDE

samtalet vid matbordet! Jag, mamma och pappa satt och åt mat, då började vi prata om marknaden som är nästa helg, det finns typ massa karuseller och marknadsstånd. Och kanske är bra att berätta att pappa är lastbilschaufför innan jag berättar historien!

Pappa: Ja, jag ska upp och köra sex på lördag morgon, sex på söndag morgon, och sex på söndag kväll.
Jag: *Fnissar*
Mamma: Så mycket sex orkar han aldrig med!
Jag: Haha! Ta med mamma på den åkturen!;) *Kolla på pappa*
Pappa: Njaaa, eller jo! Hon kan ju vara med och plocka sopor. Men, det är ju väldigt trångt mellan stånden!
Jag: AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA

Shit, jag dog av skratt på slutet xD För er som inte fattade,
trångt mellan stånden - Marknadsstånden
trångt mellan stånden - det som killar får när dom blir kåta, så kuken står upp 8D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0