Inget blir väl särskilt perfekt första gången?

Så är det väl, right? Nu har jag suttit med dom här jävla naglarna i flera timmar, och har det gett ett bra resultat? Nej. Mina fingrar är en total katastrof. Och nu snackar vi inte lite "Ooops, det kom lite utanför!" och "Ojdå, jag råkade riva upp lite!" Nejnej, Jag hade målat allt, sen skulle jag sätta den där tejpen så det skulle bli bra kanter, jag målar, sen när jag ska ta bort tejpen, ah, då rivs ju det som jag redan har målat bort! Omg.. -.- Sen fick jag lov att ta bort allt, och måla om på nytt. Men nu satte jag ingen tejp när jag skulle måla det vita, nu målar jag på fri hand! Och det går ju som det går. Ja, så nu är mina naglar ungefär såhär:
Konstigt vita i ytterkanterna, det ljusrosa nagellacket är helt upprivet så det ser ut som ja har skadat mig, väldigt otorkade, och vit färg över hela fingertopparna. GAAH. Misslyckat. Okej, det var första gången, men ändå, jag trodde det skulle gå lite bättre iallafall! Men jaja, så kan det gå. Nu ska jag bara vänta på att det ska torka, sen ska jag göra klart det imorgon, då får ni se bilder. Ja tänker inte lägga upp bilder på den här skiten, aldrig! Men, det kommer säkert gå lika dåligt imorgon. Göh. Men man får inte ge upp hoppet än, man får försöka iallafall. Det är ju trots allt bara naglar..
Nu har jag suttit uppe länge, halv tre är klockan snart, är trött just nu! Men om skiten kunde torka nångång så jag kunde lägga mig och inte oroa mig för att göra hela min säng vit. Nu får jag tänka på något annat, så vanknar jag imorgon och gör klart allting! Hoppas det går lite bättre då. Shiet, nu låter det som jag är beroende av mina naglar, ja skriver ett relativt långt inlägg om mina egna naglar, och hur dåligt det går att fixa dom, heregud, hur desperat är jag? Jaja, bara så ni vet så är jag inte kär i mina naglar. Ville bara avreagera mig lite! Men nu är det över. Gah, säger vi.
Nämen nu ska jag ta och stänga av datorn, har huvudvärk av den! -.-
Hoppas alla sover gott, eller kommer sova gott. Kram på er! Och ni kan väl slänga in en kommentar då och då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0