Helgen blev så mycket bättre än vad jag någonsin hade hoppats på♥

Nu ska jag äntligen blogga om min helg. Så här kommer det, läs & Se på bilder, för nu kör vi ;)

Fredag: Vi åkte hemifrån ca 7 på morgonen. Hade 10 timmar framför oss. Vi stannade några gånger, men jag fikade inte när mamma och pappa gjorde det. Usch, illamåeende xD Det var lång bilresa, men när det var ungefär en mil kvar till Melinda fattade jag att det verkligen hände! Så då mådde jag ännu mera illa och usch! Men när jag väl såg henne släppte det, det var så himla roligt att träffa henne igen! Hade saknat henne så!<3 Men vi gick iaf in till henne och jag fick en liten rundtur, sen fick vi god kycklingsallad. :D Jag fick en jättefin present också :') En ljus.. Något, vet inte riktigt vad jag ska kalla det, men den var superfin iaf. Och jag gav henne min present, en Johan Palm affisch var det, som jag hade skrivit Johan Palm på och grejs! Så nu vet ni det. ;D Men vi drog iväg sen när vi var klara, och vi hade som vanligt kul i bilen på vägen till Ullared! När vi kom fram skulle vi sova i husvagn första natten, och det var skitvarmt! Man höll på och dö när man kom in i husvagnen! Men det blev bra när man hade öppnat alla fönster! Pappa jag och Melinda åkte buss till Gekås och handlade lite där, jag köpte värdelöstnagellack! Det var icke bra.. Vi fick också en utskällning av mamma mitt i natten för att vi var för högljudda ehe.. Jaja, men dagen var kol iaf! 8D<3 Btw, vi åt leskiga kräftor!

Lördag: Vi flyttade till en vanlig stuga då, ingen husvagn! Det var skönt eftersom det inte fanns någon toalett och dusch i husvagnen, men i stugan fanns det mesta ;p Vi stack till Gekås också, jag minns faktiskt inte riktigt vad jag köpte den dagen.. Jo, jag köpte nytt blått nagellack! Mycket bättre än det andra -.- Så köpte jag en snygg tröja, en t-shirt m.m. Det kommer bilder så ni får se, nån gång ;) Även den här kvällen åt vi räkor och kräftor, och så spelade vi kort, det gick hyfsat bra! Och jag och Melinda var och spelade minigolf, ska vi inte visa lappen tycker du? (; Senare på kvällen gick vi till en askol lekplats!;'o den var ju jätterolig, faktiskt, ja! haha, skönt att få vara liten unge i nattlinne igen x'D

Söndag: Idag var typ den bästaste dagen! Först åkte vi in till Gekås plus några mer affärer utanför, jag köpte shorts och såpbubblor 8'D Vi åt på något äckligt ställe, med äcklig juice xD Nehej! Det var på lördagen vi drack den äckliga juicen, tror jag..xD iaf, vi åt. Sen åkte vi in till FALKENBERG! Till Vallarna och skulle se på Virus i Bataljonen, och vi var där i bra tid. Det fanns ett souvenitbord med massa saker, och jag köpte en jättekol Dag-Otto T-shirt, som jag bytte om till innan teatern började. Det var jätteroligt och jättebra! Vi satt ganska långt bak men man ser ju bra överallt ;o Jag tog också massa kort, jag lägger inte in alla men några iallafall ;) Efter teatern ville jag stanna kvar ett tag, bara för att se vad som hände, men det ville inte mamma och pappa, så dom gick till bilen medan jag och Melinda stannade. Vi såg hur folk började gå fram till scenen och vänta på att skådespelarna skulle komma ut och signera. HAH. Så vi två gick och skämtade om det ''HAHA, dom tror verkligen att dom ska komma ut och ge autorafer HAHAHAH'' och typ dog. Sen satte vi oss nere vid sjön. Efter ett tag ville jag gå upp och se om det var mycket folk kvar, då märkte jag att dom verkligen satt där och gav autografer, och jag bah skrek till Melinda ''FAAAN, dom är där ;o'' och hon försökte få mig att bara ta kort med dom, men jag ville ha autografer också. Så vi sprang hela vägen till mamma och pappa och hämtade papper och penna x'D Sen sprang vi tillbaks, pappa kom också då, utan att vi visste om det! Men vi fick autografer av Siw Carlsson, Charlott Strandberg och Parlamentet-Per! :) MEN, då var det ju Jojje, men han hade redan gått. Då upptäckte vi pappa, och han gick och sa till Jojje att han skulle komma ut för två tjejer ville ha autografer x'''D Haha omg, jag älskar min pappa! Så han kom ut, och vi var sist där, det var bara städare kvar. Men iaf så sa han något om armhålor.. Jag hörde inte riktigt men x'D haha, och så frågade han om vi hade haft kul och grejs. 8D så, nu har jag en till idol, seriöst. :D <3 Så vi fick autografer av honom och ett kort blev det också. GAH. Jag älskar igår!


Måndag: Idag var det dags att åka :C Det var inte kul att säga hejdå.. Och vi höll på att gömma våra maskotar! Men vi kom ihåg dom som tur var! (; Jag längtar redan till nästa gång..

Jag hoppas verkligen att Jojje är med nästa år i Fakenberg, han är ju liksom den bästa! Om inte han är med vill inte jag åka dit D: Jomen jag vet, nu låter jag astaskig mot dom andra, men jag tycker dom andra är jääääääättebra också, men Jojje är allra bäst, idolen wtf! ♥ Då kanske det finns en möjlighet att göra samma sak nästa år också? Åka och hämta Melinda, till Ullared och Falkenberg, nu vet vi ju iaf att det är signering ;) Och så kanske hon följer med till Åland nästa år 8D Absolut inget bestämt men om allting går som vi vill så blir det så! =D Men OOOOOOOM det nu skulle bli något med Ullared m.m. nästa år, då måste vi bestämma tidigare så vi får platser längre fram, man ser ju jättebra överallt men det är ju roligare att sitta långt fram, så man kan känna svettukten.. Haha x)
Det här var iallafall en helt underbar helg som måste göras om! När det än blir, så ska det hända igen. Jag är helt galet glad för att ni finns, alla. Mamma & Pappa, Melinda! Jojje Jönsson och resten av skådespelarna, alla är ju för sköna♥ Om ni inte åker dit någon gång och ser live missar ni verkligen något, det är något helt annat att se live.
Jag vet förresten vad jag önskar mig i födelsedagspresent! Dag-Ottos CD, det finns en sån där man kan köpa. Jag ska visa sidan för mamma och pappa imorn. (: För nu är det inte långt kvar, på lördag! 8D
Jaja, jag vill iaf att ni ska veta att jag älskar er alla, och Melinda, du är en så himla go tjej att du är bara bäst! Jag kommer aldrig aldrig glömma dom här dagarna tillsammans med dig, och nästa gång ska vi ha en skylt med oss till teatern, JOJJE, JOJJE, JOJJE! Älskar dig Melinda, det vet du syster. ♥


Här kommer det bilder på vad jag har köpt, kort från Falkenberg m.m! ^^

Jag tog bara kort på kläderna jag köpte, men annars köpte jag lite smink och såntdär, det tar jag inga kort på xp Det blev mindre kläder än jag trodde, det känns som jag har köpt jättemycket fast jag inte har det ;o Leskigt.

Jag köpte:

Pumashorts, en vit tröja från Everlast, två olika t-shirtar och så en t-shirt på Dag-Otto i Falkenberg. Och ett par mörkblåa shorts. Nicenice ;D



 






Det var kläderna, nu är det väl förfan dags för Falkenberg? (a' 


Jojje Jönsson och Charlott Strandberg.

 
JojjeJönsson<3




Claes Månsson, Kent Vickell, Thomas Hedengran & Siw Carlsson.



Jojje Jönsson, Claes Månsson & Pär Nymark.



Thomas Hedengran & Mikael Riesebeck.



Claes Månsson.



Jojje Jönsson och Claes Månsson.



Jojje Jönsson♥



Alla skådespelare! ;)



Per Andersson och jag, han var med och skrev manuset ;)



Per Andersson & Jojje Jönsson.


Mikael Riesebeck & Per Andersson.


Siw Carlsson signerar.



Jag och Jojje Jönsson♥ Melinda är egentligen med på kortet också.


Nej, nu får det räcka med bilder, det duger va? ;) Kommentera gärna vad ni tycker om bilderna och texten om ni orkade läsa allt x'p Nu ska jag gå och kolla på ''Vi hade iallafall tur med vädret - IGEN'' som är köpt i Ullared. Så, nu är mitt helg-bloggande klart, så nu behöver jag inte fixa mer med det ;) Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Såfia

FAN VAD JAG BLEV AVUNDSJUK NU! DU HAR TRÄFFAT MIKAEL! GAH

2009-08-11 @ 21:26:57
URL: http://sockerkiick.blogg.se/
Postat av: <3

Glömmer aldrig, syster..<3

2009-08-14 @ 15:54:32
Postat av: <3

Glömmer aldrig, syster..<3

2009-08-14 @ 15:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0