HEJ.

För sista gången på ett tag är det såfa. Idag ska såfa hem, that's säääd! D: Och typ. Igår orkade vi inte blogga. Vi slappade mest hela dagen, tror jag. Också kollade vi ju lopphål bigboobs förbannelse. Och när vi skulle se på bratz somnade vi nästan direkt. :C Den var så dålig. :333 Umpf.. ja.. Vi knarkar fortfarande kevin. Det är vårt största intresse. Och typ. Imorse gick vi upp strax innan ett, sanna typ såg drogad ut när jag väckte henne. :333 Droger gillar vi. Och... Ehe. Idag var vi i filipstad och typ raggade barbiedockor. Och typ, när vi var inne i en affär ramlade massa smink från en hylla ned, utan att det var någon där. :3 Askolt, jag och sanna bara "Tänk om vi hade stått där, vad pinsamt!! :C" Jag typ sjöng om pedofiler en gång, men då försvann sanna, och jag hittar inte i filipstad så jag var tvungen att sluta sjunga. :CCCC Umpf. Om några timmar är vi nog påväg i sannas bil mot.. Eh... Mitten mellan Tölle o Långbansände, tyyyp. Det kommer somsagt bli tårdrypande farväl, även fast vi är retards. Jag ska glömma hela min väska så att vi träffas snart igen *STOLT*. Vi är så kola. Och liksom. Eheh. Nu sitter sanna och knarkar kevin. Schnoppe Åsnan Snana Ekflumm. Äg. Och eh, ja. Ni kan väl kolla våra fina videos som vi lagt ut på yt? 8DD


 





Ja, de äger. De två första dissade typ alla kpwebbare. Fast de var de som ägde hårdast. Och Den sista dissades också, men inte lika mycket. :3 Bara för att vi äger på att dansa. Umpf, jaaa... Vad finns det mer att skriva? Sanna, jag älskar dig. :D Detta är några av de dagarna jag alltid kommer minnas med glädje. :'DD

Pysshej
/Såfa

Kommentarer
Postat av: Sanna eklund

NAW, älskar doi också :') HYLLAN VARA BEST 8'D

2009-08-04 @ 17:25:06
URL: http://www.nogg.se/kevinborgmusic
Postat av: Sanna eklund

ÄLG SJÄL!

2009-08-04 @ 17:25:34
URL: http://www.nogg.se/kevinborgmusic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0