Hanna imorgon! 8D<3

Yesyes, Hanna svarade äntligen på mitt sms (a'. Så liksom vi ska på äventyr i byn och vara kola som vi alltid är :D Och jag måste visa mina kola bilder -.^ eftersom jag har så askola bilder på min dator. HAHA, sist hon var här typ, eller. Det var nån gång, så fick jag borsta henneshår i typ 4579649397373994858430 timmar, medan vi såg på alla mina Kevinbilder. Det tog tid. Men vi ska iaf vara kola! Det var ju SÅ längesen jag träffade min Hanna, har saknat dig så min älskling D8 Men imorgon får jag äntligen träffa diiig♥
Igår när jag la ut bilder på kläderna jag köpte i Ullared så glömde jag en viktig sak! MITT NATTLINNE SOM DET STÅR ''I love bananas'' på!♥ Det är för snyggt!♥♥♥





Assnyggt fan!
Nähe, det blev senare igår än vad jag tänkte, men inatt blir det nog inte så sent, har förjävlig huvudvärk just nu!
Btw, nu har jag inte lagt in någon 'Veckans fråga'' på länge, så jag tar bortden kategorin, jagska nog istället börja lägga in ''Veckans låt'', får se hur det gårmed den saken ;) Nu ska jag lyssna lite Ivan Boring! 8'D beroende!♥ men nu måste jag verkligen börja lyssna, eftersom jag alltid snackar med någon annan när jag lyssnar på honom O.o men nu ska jag lyssna på honom! (a Och en sak till,mitt mellanslag funkar inte som det ska just nu, så om det ser konstigt ut i blogginlägget så är det pga det! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0