Häjsan! :'}

Idag, gah, jag har blivit trött på att typ bara skriva om vad jag gör och sånt, det kan inte vara kul att läsa. Ni måste ge tips på vad ni vill läsa om! Jag har ju Veckans låt, och så har jag börjat skriva lite recept och sånt, och för er som gillar Kevin så skriver jag lite om honom. Men, jag vill skriva om saker som alla gillar! Så, ös på med förslag, snälla. Men, jaja, idag då (bara för att jag vill ha något att skriva!) så har det varit en vanlig skoldag. Ida var hemma och sjuk, KRYA PÅ DIG♥ Jag har mest varit med Hanna och Fanny hela dagen! Kulkul 8D Vi gick till Magnolia (typ sminkaffär och sådär), för jag skulle köpa genomskinligt nagellack. Då köpte jag det, och ett vitt till Fanny (; Och sen köpte jag godis till Hanna och Fanny, MOAHAH, någon dag som jag bjuder iaf! Haha. Sen gick vi till biblioteket, hela klassen, vi ska läsa en bok, sen typ recensera kanske? Jag vet inte. Jag tog en bok som hette "Jagad". Såhär står det på baksidan av boken:

"Julia vaknade med ett ryck. Det var iskallt i rummet och doften av rosor låg tung i luften. Hon knep med ögonen för att slippa se. Skulle hon våga stanna i rummet?
När Julia öppnade ögonen flämtade hon till, för där stod hon - vålnaden! Man kunde se henne tydligt: den blå klänningen, det långa honungsblonda håret och det vackra ansiktet som hon kände igen från fotot. Vid första ögonkastet kunde man kanske ha tagit henne för en vanlig människa, om det inte hade varit för det faktum att hon tycktes sväva fritt i luften. Ögonen lågade av vitglödat hat. Det uttrycket gick inte att ta miste på. Julia var skräckslagen nu. Hon rusade ut genom dörren och ner för den stora trappan. Katten som plötsligt dök upp i en dörrspringa, gav till ett blodisande vrål. Det fullde Julias huvud tills hon trodde att det skulle sprängas. Ytterdörren var låst. Julia ryckte förtvivlat i dörhandtaget, medan vålnaden kom allt närmre. Från hallen en trappa upp hördes kattens gälla skrik."

Jag tycker den verkar bra :) Ska nog börja läsa den idag, jag läser aldrig annars!
Jag funderar också på att göra ny header, jag blir aldrig nöjd! Haha. Jag vet inte varför, men den jag har nu gillar jag inte på något sätt.. Jag vill ha någon som jag är riktigt nöjd med, som jag kan ha länge! För det är inte roligt att hålla på att byta hela tiden. Hade varit bättre om jag hade Photoshop, gah. Jag får nöja mig med Paint och Picnik. haha, jag vet, Paint låter patetiskt, men det funkar bra för mig (;
Ha det så bra sålänge! Pussochkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0