GUUUUUUUUURKA 8DDDD

Nu har jag varit väldigt osocial dom senaste dagarna xD Men det har inte hänt något särskilt! Idag började skolan då, vaknade halv 9 och tvättade håret, sen mätte vi pp Ida som vi hade sagt, och pappa skjutsade in oss till stan, vi fick lov att vänta en timme till vi skulle börja -.- Men aja, vi klarade oss. Det var kul att få träffa alla igen, saknad! Vi slutade 20 i två och började tolv, så det blev en kort dag ;) (a. Men imorgon blir det skolfoto. Då kommer jag få ta kort med klassen 7D. Blöh..
Men nu till något helt annat, kolla vilken kol gurka mamma har fått x'D



Hah, nu ska jag sjunga något, är beroende xD Haha ;)


Kommentarer
Postat av: Såfia

Jag tror det där är en dildo.

2009-08-20 @ 18:46:19
URL: http://sockerkiick.blogg.se/
Postat av: Såfia

Sv; det värsta som skulle kunna hända

2009-08-20 @ 20:19:18
URL: http://sockerkiick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0