EHE, skolfoto & utskällning? ;S

Det känns som jag såg lika konstig ut som vanligt. Det kan jag gissa. Men nu ska jag ge ett löfte här, hur jag än  ser ut, måste jag lägga ut korten här, OK? Vad tycker ni om det? Uh.
Liksom, annars idag var det den första vanliga, tråkiga skoldagen. Blöh. Den gick seeegt. Och tråk. Som jag redan har sagt men skitsamma. När jag kom hem hände inget, nördade mobilspel (a' åt mat, och nördade VM hela kvällen 8D I lööw friidrott just nu. Speciellt löpning och höjdhopp, jag gillar Usain Bolt och Blanka Vlasic! (tror hon stavas så xD). Men jag vet inte om  jag skulle kunna tänka mig att börja på någon friidrott.. Haha. Jag är för lat ;)
MWIP, har ju inget att blogga om ;__; och jag orkar inte heller, haha. Dom här senaste dagarna har jag varit osocial, jag vet :) Men det är bara för att skolan har börjat och sådär ;)
Men till veckan kanske jag & Ida ska se den nya Beck-filmen! :D
NEJ MEN VAFAN. Jag glömde dagens nyhet! Jag fick en utskällning xD Jag har säkert nämnt henne i bloggen förut, men detfinns en tant, som åker med samma buss som jag. Och hon väntade på bussen samtidigt som Ida och mig, så gick hon förbi oss, då skulle jag vara trevlig och jag sa ''Hej!'' (Hon har något sjukdom, så hon pratar med allt och alla, och sig själv. :C) Gissa vad jag fick för svar? ''Äh, håll tyst!'' Och då dog jag av skratt, så jag gick bort en bit, sen kom jag tillbaka till Ida och hon berättade att hon hade sagt att vi inte skulle reta henne, och jag hörde att hon, tanten, skrek på oss! Men hörde inte riktigt vad. Sen gick hon till en gubbe och började skälla på oss D': Seriöst, hon skrämmer mig! xD Men, vi har inte retat henne! Jag sa bara hej till henne, och så fick jag världens utskällning. Jag dog av skratt, sen blev jag fan halvrädd xD Ska hon ge sig på mig? Nu hatar hon mig säkert X'D men det var faktiskt ganska kul ändå xD

Jag: Hej!
Monika (som tanten heter): Äh, håll tyst!
Ida: Vafan sa hon? O______o
Jag: *Dö av skratt och gå bort*
Monika: Skälla ut oss*
Ida: Ursäkta!?
Monika: *Skälla ut oss, sen gå iväg*
Jag: *komma tillbaka* Vad sa hon på slutet?
Ida & Jag: *Diskutera vad som nyss hände*
Monika: *Gå till gubbe och skälla ut oss*
Monika & Gubbe: *Glo på oss*


Jag vet, det är synd om henne, men vad hände egentligen!? xD AHAHA. Så.. Hon skrämmer mig för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0