GÖH.

Jag har kommit på en sak. Jag använder orden "Göh" & "Göhmöh" mycket. Kolt. Och "Kolt" använder jag också. Kolt, jävla Såfia som lärde mig det ordet xD
Btw, är det någon som ska se den nya Beck-filmen?



Jag kanske ska se den i veckan, antingen med mamma eller ngt gäng ;p Får se hur det blir, inte ens bestämt om jag ska se den än xD
Nu dröjer det inte länge förrän jag ska sova, är lite trött just nu, men sov hela vägen hem från Karlstad på eftermiddagen förut! Men jag ska försöka hålla Fanny vaken så hon blir som en zombie imorgon! 8DDDDDD Det är sant, läs själva! ;)

fannyyolsson (A) säger:

haha okej xd nnaa inte så :P men måste ändå sova snart, annars blir jag som en zombie imöra xd

- SannaEklund . säger:

Naaaaaaaaaw, zååmbie 8'D

det kan bli rüligt_:

fannyyolsson (A) säger:

haha xp

så nu ska du alltså försöka hålla mej vaken? ;)

- SannaEklund . säger:

JA 8D

men jag kommer gå och lägga mig snart göh D:

fannyyolsson (A) säger:

m2 xd

- SannaEklund . säger:

NEHEJ,

Men när jag inte orkar hålla henne vaken längre kommer jag bara dö i sängen och hata Kevin när han väcker mig med "With every bit of me"-låten imorgon 20 över 6. Men nej, det går inte att hata Kevin!
Såå.. Det blir d¨inget mer bloggande idag, ha det så bra alla!


Kommentarer
Postat av: Fanny the Zombie xd

Hahahaha du somnar ju själv typ när som helst hahhahaha xp LYCKA TILL ;P

2009-08-23 @ 23:37:01
Postat av: Såfia

JAG ÄR SÅ SNEL 8D

Du kan väl fråga mina beundrare om de vill hänga med på beck? (a'

2009-08-24 @ 07:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0