Godnatt♥

Nu ska jag gå och lägga mig, det blir perfekt.. Nu har jag suttit ute på balkongen i den kalla luften i ungefär en timme, det ska bli så skönt att bara gå in och krypa ner under täcket, det måste man väl bara älska? Jag är väldigt trött just nu, och imorgon blir det att gå i lite affärer, sen åker vi hemåt. Och på torsdag börjar skolan igen! Blöh.. Men ganska roligt att få träffa alla igen. Vi börjar 11, eller 12, jag vet inte riktigt! ;s men pappa skjutsar in mig. Då när det är skola kommer det ju tyvärr inte bli bloggande på dagarna, bara på eftermiddagarna. Men det får folket nöja sig med ;) Om det finns folk som läser? Skulle ju inte ska med liite fler kommentarer, men tack alla som läser och kommenterar♥ Och justdet! På onsdag ska jag och pappa till optikern på en vanlig synkoll, får se hur det går ;)
Här är också mobilen som jag vill köpa :'3



Jag har för mig att sifferknapparna var röda, men jag har säkert fel! Haha, men det spelar ingen roll :)
Ha det så bra alla, så blir det mer bloggande imorgon.


Kommentarer
Postat av: Marielle

I like din blogg:)

2009-08-18 @ 00:57:17
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0