Godmorgon!♥

Hur mår alla idag? Jag vaknade för drygt en timme sedan, utan någon väckarklocka eller något faktiskt! 8D På den tiden så har jag hunnit sätta på mig kläder, gå på toa, borsta tänderna, ta bort nagellacket, målat på nytt nagellack (inte det vita, det gör jag sen) och varit inne på Kevins sida. :} Och chattat lite med sjuke Såffan D'; krya på dig! Senare idag vet jag inte vad det blir, bara slappa nu såhär på en trist söndag med dåligt väder - som vanligt. Men, när det är såhär, vill man ju ha något att göra idag, när det är en tråkig inomhus-söndag, eller hur? Så här kommer några tips.


-Duscha.
-Pyssla med något, gör något roligt med papper, klister och massa tejp kanske? ;)
-Rita.
-Fixa med naglarna.
-Dö framför datorn.
-Kolla på tv.
-Läsa.
-Sova hela dagen!
-Va med någon kompis.
-Baka eller laga mat, prova något nytt!
-Lyssna på musik.
-Skriv en dikt eller en låt.
-Spela TV-spel.
-Ta en promenad i det lite halvdåliga vädret, eller jogga. Kan vra rätt mysigt ändå.
-Ta bilder på sig själv!
-Busring.
-Spela in en egen film.
-Va med en kompis och gör roliga frisyrer på varandra!
-Måla på någon annan.

Det finns även mer tips på ungdomar.se, där tog jag några av alternativen ifrån. Här finns också tips om du är på riktigt flummhumör, men dom tipsen kanske inte är så bra att göra på en tråkig söndag? Haha ;)
Nu ska jag gå och äta något, ha det så bra sålänge! =*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0