Fotografera mera!

Hej alla! Idag kom pappa hem efter jobbet vid halv 2 tiden ungefär. Han hämtade upp mig & mamma och vi åkte till Kristinehamn. Vi skulle hämta vår nya bil ;) Det är ju mamma som köpte ny, men både hon och pappa kommer ha användning för den. Vi ska ju köra i den imorgon, som jag redan har sagt, jag vet, men det enda jag vill prata om är ''imorgon''! Jaja. Bilen är en ljusblå Volvo V50. Kolla bilden själva! 8D


Så? Vad tycker ni?;)
Vi åt också på en resturang idag med, det var godare än resturangen igår iaf, blösh!
När vi kom hem, vid 5, tog jag fram kameran och började fotografera lite saker! Utomhus, i naturen. Lägger upp bilderna som jag tog här på bloggen. Måste ju visa mina ''mästerverk'' x'p. 










Så, vad tycker ni om bilderna? Borde jag bli fotograf? xD Haha. Jag ska börja lägga upp mera bilder som jag tar själv i bloggen, ni vill ju inte bara läsa hur mitt liv är, ellerhur? Ni ska allt få se hur jag har det också :)
Det tog tid att ladda upp bilderna, mitt snabba internet funkar ju inte! Så hilma irriterande när det bara slutar att fungera -.- Nu måste jag verkligen göra klart den där grejen åt Melinda! Hehe, fast det finns inte så mycket kvar att göra som tur är :) 

Ha det fint alla, imorn sticker jag 8D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0