Förlåt

att jag är så seg att blogga om min fina helg, men ni får tyvärr vänta ännu lite längre, jag är klar med själva blogginlägget, men jag ska lägga till bilder också. Och jag ska ta kort på mina kläder och sånt som jag köpte. Så, jag tror jag kommer blogga om det lite senare under kvällen, för just nu har jag inte tid att ta bilder, jag har egentligen inte tid att blogga heller men jag var bara tvungen! Jag håller på att städa mitt rum, måste ju vara fint till på lördag! ;o Och så göra jag om min ''Kevin-vägg'' (eller SKA börja nu) igen, för jag vill inte ha så himla många bilder som jag har! Det ser för stökigt ut enligt mig. Plus att jag ska ha upp bilder på Jojje Jönsson nu också, så jag får lov att ta bort några Kevin bilder, inte många, men några!! Det kommer säkert bli bra (: Får man hoppas.. Nehej, nu måste jag gå och göra det! Sen blir det och ta kort till bloggen, för er skull! Be happy! Gaha, nejda men det går nog bra:) HEJDÅ ALLA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0