Förlåt

att jag inte bloggade något igår, men det var en ganska tråkig dag, bil hela dagen, men gick i några affärer, och sen när jag kom hem var jag för trött för datorn. Men på kvällen pratade jag med Ida iaf ;) Och när jag shoppade lite blev det de här:



Dom vita skorna är från DinSko, dom svart-vita skorna är från Rusta och badshortsen från Team Sportia.

Här är även min nya mobil :D Det var röda knappar som jag trodde ;)



Den är köpt på Expert! ;D
Jag kanske lägger in priser m.m. senare, men n måste jag skynda mig iväg för vi ska iväg till optikern om 10 minuter, pappa och jag har årlig synkoll och mamma ska med för pappa kanske ska ha nya glasögon, då vill han ha henne med -.- Haha.
Nu måste jag sluta blogga! Ha det bra sålänge :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0