Fjortisar! 8'DDDDDDDDDDDDDDDD

Nu har Såfia varit här i massa timmar, och vi har fortfarande inte fattat att vi träffas, joojagvet, vi är ovanligt tröga, men det är ju bara så kolt :'3 Jag har faktiskt visat henne runt i kola Långbansände och så har vi ätit tacos och vart på äventyr! Och nu har vi nyss sminkat varandra som snygga fjortisar,  lust att kolla på bliderna? Nämen då äre din lyckodag 8DD

  


 

Hej. Det är såfia här. Detta är en hälsning till alla som läser sannas blogg.
Sannas blogg är typ kol. Jag ska berätta lite info om sanna, som jag fått reda på ikväll. Hon gillar inte sibel. Hon gillar Kevin. Hon ger en onda blickar om man säger att alice var bättre än kevin. Det är kolt. Vi gjorde 60 situps förut. Det var typ jobbigt. Och jag typ vet inte hur länge jag stannar. Kanske en dag, kanske ett år ^_^
Vi är väldigt sexiga som fjortisar. Och jag äger på seriösa poser. Sanna vet inte vad jag skriver nu. Jag kanske borde passa på att skriva något dumt egentligen? Ska jag våga vara så elak, eller sparkar sanna ut mig? :33 Jag är lite halv elak. Sanna försöker raka benen med en barnsax, un. Det går inte så bra. Hon ger mig en sur blick nu, det är leskigt, Också säger hon att jag skrämmer henne! :CCCC DADADADADDADA. hon tror ingen mer än jag och melinda läser hennes blogg.Men vafan, ni duktiga jävlar, kom igen och kommentera mer? >8DD Man ska vara leskigt desperat och kommentera vartenda inlägg, det är normalt tüp. Nu börjar sanna bli misstänksam och uttråkad med barnsaxen. Och för varje gång jag skrattar får honen leskig blick. :333 "HUR MYCKET SKA DU SKRIVA?!" Ja, jag får nog sluta här.

Pyss, kommentera. 8DDD

Kommentarer
Postat av: Sanna eklund

Ehehehe.. Svar till Såfas inlägg då! Ehe, hon äär typ nårmalast D: Det var ingen barnsax! En äkta vuxensax! Nejmen, ni får läsa hennes blogg, www.sockerkiick.blogg.se , för där skriver jag till henne



2009-08-02 @ 02:49:12
URL: http://nogg.se/kevinboorg
Postat av: Madde

Haha

2009-08-02 @ 03:30:48
URL: http://pudel.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Jag vara duktig och läsa Sannas blogg! >8D

2009-08-02 @ 17:07:17
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0