..



Jag klagar över saker som gäller mig själv jämt, t.ex. att jag gråter när jag kollar mig i spegeln, att jag har en konstig kropp, att jag har feta lår, att jag tycker jag är så ful och massa annat, även sånt som inte har med utseéndet att göra. Men jaha? Det finns ju för fan folk som har det så mycket värre än mig, jag har klagat på att jag är fet, och det är ingenting emot typ sveriges fetaste. Jag har inte problem med vikt, jag har ingen sjukdom, och jag har ett förjävligt bra liv! Så varför har jag klagat?



Jag skämms för att jag har klagat och sagt att mitt liv suger, jag är så fet och ful, snälla hjälp mig någon. Jag har det så jävla bra egentligen! Det låter kanske konstigt att jag typ sitter och snackar skit om mig själv, men det är så jag tycker. Jag skämms över att jag har klagat och sagt såhär. Jag menar, jag får mat varje dag, jag har en säng att sova i, jag får jättemycket av det jag vill, jag kan äta massa godis och sånt. Tänk alla som inte kan det? Jag ska vara glad och stolt över att jag har det som jag har det, och nu ska jag börja tänka innan jag snackar och klagar. Det borde ni andra som också har det så bra, bara för att man kanske är lite mullig eller så är man inte fet. Bara för att en eller två personer har sagt att man är ful behöver man inte vara det, det är bara en eller två personers åsikt! Resten av världen kanske tycker att man är jättesöt! Så är det bara. Så tänk innan du klagar, det ska jag börja med.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Duktig flicka!

Du har inte ens någon andlening till att klaga över dig själv! Du är jätte fin♥ Om någon säger att du är ful så är det avensjuka och sorgliga personer som du inte ska bry dig ett skit om. Du är jätte söt till och med ännu sötare i glasögon hjärtat <3

2009-08-17 @ 21:53:41
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0