Bilen!

Sitter just nu i bilenpåväg till Västerås, det är vaarmt ute faktiskt, och imorse regnade det. Har inte så jättelångt kvar att åka bil. Jag hann se på halva 'The Hitcher' som jag fick igår, men man såg inget för solen lyste på skärmen, så jag stängde av, får kolla när vi kommer fram ist! :3 Men det jag såg var superbra iallafall, plus att jag såg en trailer innan filmen började, om du  gillar skräck och äckliga saker tror jag du ska välja 'Black Christmas', jag lägger in trailer senare! Den fillmen tänker jag iallafall se! Nu är batteriet på datorn alldeles snart slut, det är ett under ifall det här inlägget hinner publiceras, men nu måste jag iaf sluta, kanske ska sova lite, så, godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0