Bilder..

Hejhej! Tänkte lägga in lite bilder och skriva någon rad till bilderna. Det handlar om 1-4 augusti :') För er som inte förstår så handlar det om mina dagar med Såfia.♥




Vi var ute på äventyr, och Såfia hittade en pojkvän -.^



Vi tog lite bilder i mina speglar ;D



Den här bilden äger ju ut allt! :D



Den här är också jävligt kol! :D



Vi typ gillar den här bilden 8'D ♥



Den här är också kol, båda ser helt puckade ut! 8DDDDDDD



Vi var ju liksom på bio, det här är innan den börjar på Filipstads bio-golv!

 

Vi målade naglarna på varandra, det ser ju så smexigt ut -.^


Nu orkar jag liksom inte lägga upp fler bilder. Jag är för lat, jag är glad över att jag ens orkade lägga ut dom här bilderna!
Idag fick jag ett mail från Shire (han som har webb-allsången efter Allsång på Skansen) att jag hade vunnit 3D-bilden av Kevin Borg, alltså hade jag skickat min adress till fel mailadress när jag skickade förra gången! Men det var något konstigt, och Marielle (en till som vann 3D-bild) hade gjort samma sak och fått samma mail. Men nu är det löst så nu ska jag få min bild♥ Fick även ett väldigt intressant mail från Ola Lindholm! HAHA. När Såfia var här skickade (eller, hon tryckte på Skicka-knappen när jag hade skrivit) jag ett mail till honom, på skämt. Snodde hans mail på kpwebben, haha, ni måste läsa!

HEJ ÄLSKLING! Fan vad jag älskar dig! Du är typ hetast i världen, du måste besvara min kärlek annars tar jag typ självmord eller något. Jag har älskat dig ända sedan första säsongen av Wild kids<33333333333333333333333333
Svara på mailet annars kommer jag dissa kpw!!!!!!!!!!!!!!!

(Jag menar ingenting allvarligt med det jag skrev, det vara bara på skoj)

Och svaret:

Hej.

Det var ett fint mail att få. Stor kram!


HAHA, väry intressant, ellerhur? Bara för att jag har sämst humor och tycker det där är superkul..
Annars idag har jag varit med mamma och pappa till Kristinehamn och vi har köpt en ny bil! Mamma skulle ha ny, det blev en volvo. Så den ska vi åka och hämta imorgon, så vi kan åka i den till Småland och Ullared och grejs, och jag fick min flaskhållare GRATIS! Hehe, jag hade liksom fått för mig att jag var tvungen att ha en speciell flaskhållare, när vi kollade på bilar för ett tag sedan, och den flaskhållaren fanns där, och den fick vi gratis :') Så om ni ska köpa bil, åk till Kristinehamn och prata med Henrik Forsberg! BTW, IMORGON TRÄFFAR JAG MELINDA! GAH! Jag tror jag dör, seriöst! Och har inte fattat det än ;') <3 MEN, det betyder att jag inte kommer kunna blogga från Fredag till måndag/tisdag. Jo, jag kommer antagligen blogga på fredagen innan vi åker. Vet inte hur det blir med bloggandet på måndagen då jag kommer hem. Speciellt dåligt känns det med Kevin-bloggen eftersom jag inte bloggade på 4 dagar, och nu kommer det hända samma sak igen,
för jag vill inte ha med datorn dit, vet ju inte riktigt hur det är med säkerheten i stugorna och sådär, det känns som om jag kommer tappa läsare. Och så har jag ingen aning vad som händer runt Kevin! D: Men nu får jag tänka såhär, WHAT THE HELL, jag får tillbringa tre underbara dagar tillsammans med en faktastisk kompis, have the time of my life, och jag menar, jag klarade mig i två veckor utan Kevin-info, jag klarar mig i tre dagar! Det är lugnt ;) Jag får leva på hans musik istället :') När vi ändå pratar om Kevin så finns det en tävling på Youtube, ärligt talat vet jag inte riktigt vad som händer när man vinner men skitsamma! Kevin är med i  tävlingen så då kan väl ni sötnosar gå in och rösta på Kevin? Vore jättesnällt!
Jag funderar på om jag ska rensa mina kontakter på msn. Och bara ha dom jag känner och chattar med. Jag ska göra det nån dag, jag undrar om jag ska göra det nu eller om jag ska sova. I vilket fall som helst ska jag sova snart.
Imorgon blir det bara att packa och fixa. Plus att jag måste göra klart en sak till Melinda, det är inget stort precis men det är något.. Så nu har du något mer att se fram emot Melle! :3
Jag har en känsla av att det blev ett ganska långt inlägg.. Ehe.. Jao, ingen orkar väl läsa, som jag brukar säga x'D Men den här gången tror jag seriöst att ingen orkade! Grattis till dig ifall du på något sätt läste vartenda ord.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hahahaha vilket mail till Ola;P Ni är ju roliga

2009-08-06 @ 14:22:51
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee
Postat av: Sofia

Naw. Kpolas svar var ganska patetiskt :'3

2009-08-06 @ 18:55:03
URL: http://sockerkiick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0