3D-BILDEEEEN!

ÄNTLIGEN säger jag bara! 3D-bilden som jag vann på Allsångssidan, jag trodde den skulle komma i fredags, men jag kunde inte se om den hade kommit då eftersom jag inte var hemma. Så igår när jag kom hem kollade jag, men den hade inte kommit D: Och ikväll när jag kollade på film så kom min kusin (som jag bor granne med) och höll i KEVINBILDEN! Omg! Hon hade tagit hand om den så den inte skulle bli blöt när det regnade, gissa om jag älskar henne (a<3 Oh den är supermegaasjättedunderkooool!


Ursäkta den dåliga kvalitén, men bilden är tagen med min superdåliga mobilkamera, men ni ser iaf att den är jättekol! ;)
Ännu bättre än jag föreställde mig 8D Den är ca 35 cm lång och ca 30 cm bred, kom hem till mig och kolla på den! ;'o Det sitter nu på min ''idol-vägg''! Nu längre har jag ingen Kevin-vägg, jag vet, det låter konstigt är jag säger så. Men det är sant, nu har jag en idol-vägg istället, eftersom jag hade för många bilder på Kevin, och så har jag ju en till idol som också måste finnas med i mitt rum! JOJJE JÖNSSON. Jag kan ta kort imorgon med kameran, men inte nu, för jag är inte heelt klar med det, det sista fixar jag imorgon :) Det blir bäst ;D Så nu har jag inte alls lika många bilder på Kev, men fortfarande så att det syns att jag är ett STORT Kevinfan! Det är det jag vill visa^^ Nog tjatat om det. Jag, mamma och pappa såg ju på Vi hade iallfall tur med vädret - igen, jag tyckte inte den var speciellt bra. Inte särskilt rolig eller så, jag har ju inte sett ettan, men jag skulle gissa på att den är bättre. Imorgon kanske vi ser på den andra filmen vi köpte i Ullared, Patrik 1,5, är det nån som har sett den? Är den bra? ;p
Nu har jag bestämt mig för att lägga mig tidigare, och idag är jag trött så jag sitter nog inte uppe särskilt länge.
Men jag måste bara få lägga ut en video som jag har blivit heeelt beroende av! Och, som ni kanske kan gissa, är det med Jojje Jönssons karaktär Dag-Otto Flink. Han är för härlig den killen ;D



Hahahha, det är ju bäst!
00.19, ''Hallå puddingen ;)'' aaaw! Tänk och vara den han sa det till x'D <3
Och..
2.12, ''TOUP? Det ligge la fadan (?) inte i Falkenbe'g.'' HAHA, älska honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0