1'a augusti!

Det betyder månadspeng 8DD Men, eftersom vi ska till Ullared så kommer jag få både septembers och augustis månadspeng, för att annars har jag bara 80 kronor att handla för! Det räcker inte. Så då får jag 600 i månadspeng, plus att jag inte har fått min 100lapp för att jag öppnade färgburken åt mamma :C
Idag sov jag alldeles för länge egentligen, men sköntatt sova ut! Halv ett vaknade jag av att min klocka ringde. Hehe, trodde ju faktiskt inte att jag skulle sova så himla länge.. Jag måste också tvätta håret och sånt innan Såfa kommer, hon kommer runt 4! Haha, men hon tror att dom kommer hamna i lappland ;) Det tror inte jag ='D Men, jag har inte fattat det än, att hon kommer alltså. Och jag har inte fattat att jag ska få träffa Melinda, och jag har inte heller fattat att jag ska gå på musikal och se Kevin Borg tillsammans med Amanda! This is biiig.. Har någon av er fattat det än? När något sånt här händer brukar jag fatta det ca. 5-10 minuter innan det sker, och då börjar jag bara skrika och sjunga och blir alldeles konstig xD Haha, jag vet, jag är väldigt onormal. :$
Sitter nu här och har just ätit min ''frukost'', det blir inte så mycket D: Två Apelsinmarmelad-mackor, och ett glas juice. Men det räcker iaf för mig, jag blir mätt på det! Det är väl det som är det viktiga, eller?
Och JUSTDET! Idag kom solen! 8DD Yes, äntligen säger jag bara! Det tog ett tag, men nu är den här för att stanna, ellerhur? Gud vad skönt! Nu ska jag äntligen försöka få lite färg på mig, hur tror ni det kommer gå?
Nejnej.. Jag orkar verkligen inte tvätta håret! Jag är verkligen otroligt lat.. Men det måste göras, jag duschade igår men jag funderar på att göra det idag med. Tror inte att det blir så iaf så det är väl lika bra att sluta skriva om det, ellerhur? Men nu ska jag iallafall dra mig ifrån datorn, och bara längta och göra mig iordning! ^^
Bye bye älsklingar :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0