13 ÅR

Då är man tonåring då! Får se hur dom här tonåringsåren blir..  Haha, inte nyfiken faktiskt, det ska ju vara dom värsta åren.. Men vi får väl se! men imorse iallafall, då vaknade jag vid 7, och väntade på att mamma och pappa skulle komma med kola paket! -.^ Och dom kom.. Klockan nio! Haha, men jag fick jättebra saker! Av dom fick jag, läppglans, mascara, Dag-Otto skivan! Den hade nämligen kommit igår, och mamma hade hämtat den utan att jag visste, så då fick jag den idag, och den är förjävligt bra! Och så fick jag 1500 kr, PLUS 600 kronorMediaMarkt!! Ohmygod säger jag bara O.o ♥ Sen så duschade jag och fixade med ballonger, gjorde klart tårtorna! Det gick så bra så!;) Så började det komma folk, och jag fick fina grejer (ni får se vad längre ner) och vi åt smörgåstårta och min tårta! Sen skulle ju Kevin vara med på sommarkrysset, så jag, kusinbarn Filip och min faster Anita började kolla på det, sen ringde vi in massa gånger och trodde att vi inte skulle vinna 8D Men det gjorde vi ju såklart inte. Ehe. Men Kevin var iallafall bäst! 8'D
Det var en jätterolig dag! :) Orkar inte förklara särskilt noga men xD

 

Jag fick: Duschkräm, bodylotion, nsgellack,  läppglans, mascara, sminkväska, film, skiva, ängel, lakan, och massa kort, och pengar! :33





Fick blommor också! :'3
Det var en rulig dag iaf! :]
Imorgon åker vi till morfar också, det var verkligen jättelängesen! Och glömde också att gratta min döda mormor på födelsedagen, igår 15'e augusti, och också hennes döda bror. Samma dag som jag! :] Grattis iallafall<3 Nu ska jag alldeles snart sova, somnar snart framför datorn! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0